SPORTISTA

Koračaš dugim, širokim hodnikom. Na licu ti skriveni osmeh, u ruci dres. Staneš da otvoriš vrata, svoje budućnosti, svog uspeha, što se vidi iz prethodnih utakmica u kojima si se pokazao. Sigurnim korakom, uđeš u prostoriju i treneru kažeš „zdravo“.Pogleda te i kaže „drago mi je što si došao, da ne moram pred svima da ti kazem “ višak si, ne mogu te povesti, dres se vraća“uzima ti iz ruke.
„Ali… napredovao sam „.
„Znam“ odgovori.
„Trudiću se još više…dajte mi još jednu šansu“
„Zadržavaš me, zauzet sam, zdravo“.

Izlaziš, galama je oko tebe, puno ljudi, zoveš taksi. Govoriš u sebi, još samo jednu šansu… 9 godina treniranja, takmičenja, pobeda, poraza, kampova, povreda, medalja…

I opet otvaraš vrata,
vrata sreće – svoga doma.
Vidiš puno ljudi koji te vole. Čuješ njihove reči koje te plaše.
„Ko to putuje? „
„Ovo je večera za tebe, sportisto“- ponosni smo na tebe.  A ti, gledaš u pod jer im lica ne smeš videti, plasiš se osude.
„Višak sam, opet sam vas izneverio“

Odlaziš u svoju sobu, željan da pobegneš od svega. Zaključavaš vrata, nesvestan da zaključavaš sebe od ljudi. Ležeš na krevet. Žmuriš. Misliš da ću problemi nestati, kad opet otvoriš oči…

Čuješ glas sa druge strane vrata
„Postoje na svetu hiljade klubova, milioni trenera, šansa je uvek tu…
Ne reći nikad sebi da su godine uzaludno izgubljene, ne brini se
jer sutra je novi dan, biće mnogo bolje sad zaspi i odmori se.
Jer to što voliš, ako iskreno voliš ostvarićeš. Budi strpljiv i uspeceš.
Laku noć andjele „.

Ostavite odgovor

