Misterija o konfiskovanim BusPlus karticama

Da li vam se nekada dogodilo da vam prodavačica na trafici proda BusPlus plastificiranu karticu koja je izgrebana, ili vam izgleda korišćeno? Pitate je zašto je takva, a ona odgovori: „Da li želite bananice, žvake? Na akciji su?“. Odustajete od svoje prvobitne zamisli i idete dalje.

Moj sagovornik je devojka koja je imala dve nelagodne situacije sa kontrolorima i postavila je pitanje šta se dešava sa karticama? Za sada odgovora nema. U nastavku sledi njena priča…

23.06.2014. godine

Na trafici sam kupila novu plastificiranu BusPlus karticu u iznosu od 250 dinara, dopunila sam je sa nekoliko vožnji. Ušla sam u autobus, a paraleno sa mnom i kontrola. Nisam se čekirala, direktno sam njima dala karticu, da bi oni prokometarisali: „Kad ste mogli pre par dana u jutarnjim časovima da se čekirate možete i sada“.

„Molim? Kupila sam karticu pre 10 minuta. Ne razumem?“

„Devojko, nećemo se raspravljati, u buduće tako uradite.“ Izgovorivši to napustili su autobus. Bila sam u neverici, nisam znala kako da shvatim njihove reči kad su bile u suprtotnosti sa istinom. Kupila sam pre 10 minuta neupotrebljivanu karticu, a ispostavilo se da je korišćena pre par dana? Kako?

28.10.2014. godine.

Ušla sam na druga vrata u autobus 88. Pokušala sam da čekiram kartu, ali aparat nije radio. U autobusu je bila gužva. Kontrola je ušla kod opštine Novi Beograd. Kada su došli do mene i zatražili mi kartu, ja sam im dala i rekla da nije čekirana iz razloga što aparat ne radi, u šta su se oni ubrzo uverili. Pošto sam izlazila na narednoj stanici, tražila sam da mi vrate karticu, ali kontrolorka je odbila i rekla da ću je dobiti kada dođe komunalna policija. Zajedno smo izašli iz autobusa i kontrolorka je zvala komunalnu policiju, objašnjavajući kako pored sebe ima putnika koji nema kartu. „Moja dužnost nije da idem od aparata do aparata da bih se čekirala“, usledio je moj odgovor. Dojavili su da komunalna ne može da dođe, jer već ima intervenciju. Ubeđivale smo se još neko vreme, shvatila sam da neću dobiti svoju karticu, koju je kontrolorka stavila u džep, tako da sam se okrenula i otišla.


Da li kontrola ima prava da oduzima kartice građanima? Gde završavaju kartice koje su oduzete? Šta se dešava sa tim karticama? Da li se kartice preprodaju? Kome ide novac koji se nalazio na karticama?

Da li je kontrolorka moju karticu bacila u đubre ili je jednostavno preprodala u nekoj od trafika, i po kojoj ceni?

Оставите одговор

