PROMOCIJA KNJIGE DEJANA A . MILIĆA: „DVA CVANCIKA“

 Dana 4. decembra u 18.30 časova na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu u amfiteatru II, održana je promocija knjige Dejana A. Milića „Dva cvancika“, koju je objavila izdavačka kuća „Itaka“ iz Beograda.

 Čitanjem delova iz knjige Dejana A. Milića studenti ovog fakulteta Sanja Lakić i Radovan Perović, uvode slušaoce u sadržinu knjige.

  Rale Damnjanović, književnik izjavio je da knjiga obiluje humorom, ironijom i zdravim razumom. U šali kaže da postoje pisci koji što više pišu postaju nepoznatiji dok, sa Dejanom to nije slučaj.

  Glumica Vesna Stanković: “ Sa izgovorenom rečju susrela sam se pre dvadeset godina, a sa pisanom sada. Predgovor je još jedna priča koja je satirična. Izneti u novinama, pa onda objaviti u knjizi … e to je umeće.“

 Miloš Latinović, književnik: “ Kolumne (lat. columne u prevodu znači stub; u novinarstvu stubačni tekst napisan u prvom licu jednine sa neskrivenom ironijom i satiričnim karakteristikama), pišu ga najpismeniji i najumniji ljudi koji su poznati u javnom životu. Ko su danas kolumnisti?  Navešću vam primer kolumniste „koza na štiklama“. Sam naziv kosi se sa standardima novinarstva i kako možete da vrednujete takve stavove?  Najviše mi se sviđa kolumna „izvinjenje“, koja govori o našem mentalitetu, jer čovek danas želi da  priča, da bude u pravu, ali da ne snosi odgovornost. Preporučio bih knjigu novinarima.

 Smenjivale su se rečenice pohvale profesora Univerziteta dr  Sime Avramovića, dr Jovice Trkulje i  dr Vojislava Jelića; ranijeg ministra Milana Markovića; ranijeg potpredsednika Narodne skupštine Radeta Obradovića; i novinara u penziji Borka Stefanovića koji je naglasio da je prethodna knjiga „Noć duga kao godinu dana- vinkovački ratni igrokaz 1990-1991, inzvaredna knjiga, i da je postao bogatiji od onog trenutka kada se upoznao sa Dejanom A. Milićem.

 Na samom kraju promocije obratio nam se autor Dejan A. Milić:

“ Dve godine kolumne  izlazile su u novinama „Danas“, poput „Srećnih ljudi“, i oslikavale naš mentalitet. Zašto sam sve ovo pisao? Prvi put osetio sam nemoć, kada su moji porodični prijatelji odlučili da odu na Novi Zeland i tamo potraže sreću. Javljaju mi se studenti, koji su otišli u Australiju, Aljasku, koji su otišli van Srbije. Kada moja ćerkica Nina postavi pitanje:“ Zašto nam se takve stvari događaju?“. Ja nemam odgovor. Odgovor možete pronaći u ovoj knjizi, kako sam bio svedok raznih dešavanja sa kojima se nisam saglašavao. Ako Nina, kad odraste, odluči ipak da ode, čitajući ovu knjigu, razumeću je i podržati.  

 Posebnu čast i zahvanost, dugujem vama, publici koji ste došli iz Kraljeva, Loznice, Bečeja, Sremske Mitrovice, Knjaževca, Valjeva i ulepšali mi ovo veče. Jer ovo je knjiga Dejan A. Milić i naroda.“

B3o6_clCU

 

Оставите одговор

