NIŠTA NIJE KAO ŠTO JESTE

Kada bi 2000- te godine zaustavili advokata na ulici i pitali:

„Čime se Vi bavite“?

Odgovorio bi: „Ja sam advokat. Pišem ugovore, zastupam stranke pred sudom, sprovodim izvršenja, učestvujem u pregovorima između privrednih društava, široka su moja ovlašćenja“

Kada bi danas, pitali advokata „Čime se Vi bavite“

Samo bi slegnuo ramenima i rekao: „Ne znam ni sam“

Donošenjem novog Zakona o parničnom postupku iz 2011.godine, uvedeni su „izvršitelji“, ovlašćenja umanjena za nekih 30%. Što se tiče mog učinka u privrednim društvima, formiraju se nova zanimanja „pregovarači“, obim posla smanjen za još 10%. Uvođenjem notara tj. javnih beležnika, izgubio sam pravo na pisanje ugovora o prodaji nepokretnosti, testamenata, ugovora o doživotnom izdržavanju …  Treba li  još da nabrajam?

Jedino u Republici Srbiji moguće je da se obim posla smanjuje a porez povećava.“

 Recite Vi meni:“ Šta sam onda ja?“

 Ostalo je samo ime na papiru- bez ovlašćenja. Javnost to ne zna.

Da li ste sada svesni da ništa nije kao što izgleda?

Protest advokata ,  Trg Nikole Pašića, Beograd, 04.11.2014.

Advokatski pripravnici na protestu advokata, Trg Nikole Pašića, Beograd, 04.11.2014.

ADVOKATI SU U PRAVU (09.09.2014- 26.01.2015)

http://protestadvokata.org/nista-nije-kao-sto-jeste/

http://protestadvokata.org/%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D1%83%D0%BA%D0%B0-%D1%83%D0%BE-%D0%B0%D0%BA%D1%81-22-01-2015/

 

Оставите одговор

